مهارت های همسرداری موفق
زناشویی - همسرداري موفق - روابط زناشویی

استرس

تعدادی از افراد برخی کارها را هنگامی که مضطرب هستند به نحو احسن انجام می دهند. میل جنسی، معمولا جزو این کارها نیست. استرس در محل کار، خانه یا روابط میان فردی را همه تجربه کرده اند. روش های کنترل و مدیریت استرس می تواند کمک زیادی به افراد بکند. شما می توانید برای کنترل و مدیریت استرس از متخصص مشاور یا روان پزشک کمک بگیرید.

 

مشکلات زناشویی

مشکلات زناشویی در زمره مهم ترین قاتلان میل جنسی قرار دارند. برای زنان، احساس نزدیکی و صمیمیت مهم ترین بخش میل جنسی است. عواقب نزاع، ارتباط  اندک، خیانت کردن یا ... برای زن و مرد از میان رفتن میل جنسی است. اگر با مشکلات زناشویی دست و پنجه نرم می کنید باید به متخصص مشاور مراجعه کنید.

 

الکل

پس از نوشیدن الکل ممکن است فکر کنید میل جنسی تان افزایش یافته است. اما نوشیدن بیش از اندازه الکل می تواند میل جنسی تان را نابود کند. سعی کنید نوشیدن الکل را متوقف کنید. اگر برای این کار با مشکل مواجه هستید بهتر است از پزشک کمک بگیرید.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: شنبه 15 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

متخصصان و مشاوران خانواده بر این باورند که روابط زناشویی بخش مهم زندگی زناشویی است و هر گونه عاملی که به این روابط آسیب برساند، باید هر چه زود‌تر به شکلی درست و مناسب واکاوری و برطرف شود تا به کانون خانواده آسیبی از این نظر نرسد.

رییس انجمن علمی ‌سلامت خانواده ایران تاکید می‌کند: اختلاف سنی زیاد چه از طرف زن و چه از طرف مرد مشکلاتی را در روابط جنسی آن‌ها به وجود می‌آورد. دکتر محمدرضا صفری‌نژاد می‌افزاید: تفاوت سنی میان زن و شوهر باید در حد معقولی باشد و در صورتی که تفاوت سنی میان زن و شوهر زیاد باشد مشکلات بسیاری در زندگی زناشویی آن‌ها به وجود می‌آید که از جمله مهم‌ترین آن مشکلات روابط جنسی و ارضاء زوجین است.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

017 درمان اختلال نعوظ + عکس

اختلال نعوظ یک نوع اختلال جنسی در مردان است که علاوه از ایجاد استرس در مرد مبتلا گاها دارای تبعات ناگوار مثل طلاق نیز می باشد. خوانندگان محترم باید بدانند که برای اختلال نعوظ درمانهای مختلفی وجود دارد. متاسفانه در کشور ما اکثر مردم درمان را فقط دارو درمانی خوراکی و تزریقی تلقی می کنند، در صورتیکه درمان بیماریهای مختلف شامل انواع و اقسام بسیاری است.
کلا درمان اختلال نعوظ به دو دسته بزرگ تقسیم می شود:

•درمانهای غیر جراحی
•درمانهای جراحی
درمانهای غیر جراحی اختلال نعوظ عبارتند از:

درمانهای اختصاصی

-تغییر در سبک زندگی
-روان درمانی
-هورمون درمانی



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:رابطه جنسی , مردان,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری
173453 وقتی که اغلب مردان جوان، این اختلال جنسی را تجربه می کنند...
انزال زودرس یعنی انزال (ارگاسم) قبل یا بلافاصله پس از شروع رابطه جنسی که یک اختلال شایع به ویژه در مردان جوان است. معمولا یک مرد از هر سه مرد در طول زندگی خود، زودانزالی را تجربه می کند.
متخصصان معتقدند که مشکلات روانی شایع ترین علت این اختلال به شمار می روند. علاوه بر مشکلات روانی، عواملی همچون اختلال در عملکرد غده تیروئید نیز می تواند از دلایل انزال زودرس باشد. در برخی مردان تنها نشانه پرکاری تیروئید، انزال زودرس است. مطالعات نشان می دهند که حدود نیمی از مردان مبتلا به پرکاری تیروئید، از انزال زودرس رنج می برند.

زودانزالی اگر ناشی از پرکاری غده تیروئید باشد، به راحتی قابل درمان است. پرکاری تیروئید با معاینه و آزمایش خون تشخیص داده می شود و دارو درمانی به سرعت انزال زودرس را رفع می کند.
در صورتی که مشکل تیروئید نداشته باشید، بهتر است برای درمان انزال زودرس به روانپزشک یا متخصص کلیه و مجاری ادراری (اورولوگ) مراجعه کنید. برای درمان این اختلال جنسی شایع، از ورزش، تکنیک های تنفسی، رابطه جنسی با کاندوم و رفتاردرمانی استفاده می شود.




تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:رابطه جنسی , مردان,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 42828
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1